Butikk

Hundebutikken på Bjerkås!

I våre flotte lokaler har vi en stor hundebutikk.

Vi har et godt utvalg av kvalitetsutstyr og fòr.

Vi har satset på produkter som vi vet av egen erfaring holder høy kvalitet, samtidig som de fungerer topp for hunden i praktisk bruk.

Du blir alltid hjulpet av folk som er hundeinstruktører som har lang og allsidig erfaring med hund og hundetrening, dermed vet de hvilket utstyr som fungerer til forskjellige aktiviteter!

I tillegg er det et godt utvalg i godbiter, tyggeben, matkopper, dekken, madrasser til bur etc.

Butikken er alltid åpen i forbindelse med kurs/timer. I tillegg er det følgende faste åpningstider: Man-Torsdag kl. 15:00 – 20:30. Fredag etter avtale, lørdag og søndag: kun i forbindelse med kurs/timer og etter avtale.

Noen av merkevarene våre er:

Provit – frossen og frysetørket hundemat.
Ownat – høykvalitets kornfritt tørrfòr med 70% kjøtt.
Hurtta halsbånd, leiebånd, seler, dekken etc.
Non-stop halsbånd, leiebånd, seler, kjørestrikker etc.
Artfex hundebur, grinder, sikkerhetsgitter.
Mars trimmekniver.
Furminator – fjerner ca. 90 % av røytingen.
Oster – profesjonelle klippemaskiner
Urine Off – lukt og flekkfjerner
Tattle Tale – alarmen som holder hunden unna møbler og andre ting du ikke vil den skal røre.
På Plass Godbiten – 100% langsom tørkede leverbiter.
True Love – halsbånd, leiebånd, seler, kløv etc.

ARTFEX – beskyttelse for deg og din bil!

På Plass Hundeskole er forhandler av Artfex kvalitetsprodukter for hund i bil.

Vi har alltid et godt utvalg i utstillig i butikken. Kom gjerne innom med både bil og hund for å prøve slik at vi finner
akkurat det som passer for dere.

Vi sender også over hele landet. For spørsmål eller bestilling ring tlf 90054021 eller mail til jmazarino@hundeskolen.com.

Hundebur
Artfex hundebur er utviklet med fokus på sikkerhet ved kollisjon, samt holde en høy grad av komfot både for hunden
passasjerene i bilen.

Burene er absolutt frie for skrangling og det gummierte gulvet medfører at hundens poter har feste, som gjør det stillere og man får en roligere hund under turen.

Utover dette har Artex-burene en rekke gjennomtenkte detaljer:

* Låsbar med nøkkel
* Evakueringsluke
* Gassfjær som holder burdøren oppe.
* Gummiert gulv
* Taket er i samme material som gulvet, som gjør at man kan bruke burtaket som arbeidsbenk ved f.eks timming.
* Burene er konstruert for å kunne plaseres på hvilken side man ønsker i bagasjerommet, dette bestemmer man når buret         monteres. NB dette gjelder ikke for burene med lasteterskel, der er det ikke mulig å bytte side.

Hundeburene er sammen med selen (tilbehør) kræsjtestet av SP Statens tekniska forskningsinstitut (Sverige). Testen er utført i henhold til ECE-R17 som er en Europastandard for forankring av last i bil. Du kan lese mer om testen på www.artfex.se.

Burene finnes i fem forskjellige størrelser. Small & Medium burene fåes også for biler med lasteterskel. Liste over hvilke bur som passer til de forskjellig bilmodeller finnes på www.artfex.se

Klikk her for å se de forskjellige modellene med priser

Lukk